0
0 تومان جمع کل:
ثبت سفارش


گروه محصولات





درباره مهمونی

مهمونی؛ تجربه‌ای نو از خرید به سبک کاستکوی ایرانی
در سال‌های اخیر، مدل‌های تازه‌ای از فروشگاه‌های خرده‌فروشی در جهان شکل گرفته‌اند که تمرکزشان بر ارائه کالا با قیمت‌های اقتصادی، در کنار سادگی فرآیند خرید بوده. یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاستکو (COSTCO) هستند که با مدل «قیمت عمده برای عموم» شناخته می‌شوند. «مهمونی» با الهام از همین الگو، سعی کرده تجربه‌ای مشابه را در بستر آنلاین و متناسب با نیازهای بازار ایران ارائه دهد. در این فروشگاه اینترنتی، بسیاری از کالاهای پرمصرف روزانه، از مواد غذایی گرفته تا محصولات بهداشتی، در بسته‌های چندتایی و با قیمت عمده عرضه می‌شوند. البته برخلاف مدل‌های سنتی عمده‌فروشی، خرید از مهمونی نیازی به خرید در مقیاس بالا ندارد و همه مصرف‌کنندگان می‌توانند از این قیمت‌ها بهره‌مند شوند. ترکیب ساده‌ای از تنوع، صرفه‌جویی و خرید هوشمندانه، مهمونی را به گزینه‌ای قابل توجه برای خانواده‌هایی تبدیل کرده که به‌دنبال خرید اقتصادی با کیفیت مناسب هستند. پس با پیوستن به "مهمونی" هزینه های خرید خانوار خود را بصورت همیشگی , ده ها درصد کاهش دهید.

ارزش های مهمونی برای مشتریان

ارزش پیشنهادی مهمونی برای مشتریان , عرضه کالاها با قیمت عمده فروشی در بازار می باشد. بدین ترتیب مشتریان با خرید مستقیم از بازار هزینه های سربار انبار داری در خرده فروشی را که رقم قابل توجهی می باشد پرداخت نمی کنند. مهمونی راه حلی دائمی برای مشتریانی است که به اقتصاد خانواده اهمیت می دهند .

تضمن کیفیت محصولات توسط مهمونی

بدلیل عرضه مستقیم محصولات از عمده فروشی , مهمونی قطعا نمی تواند همه برندهای موجود در بازار از یک محصول را تامین کند ,اما تلاش ما این است همواره برترین و با کیفیت ترین برند ها از هر محصول را در سبد محصولات خود داشته باشیم تا مشتریان با خیالی راحت و با اطمینان از کیفیت , خرید خود را انجام دهند.

مجوزها و تاییدیه ها

مهمونی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارات صمت می باشد . ضمنا مهمونی عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده و نیز دارای جواز کسب از در گاه ملی مجوز های کشوری است . برند "مهمونی" تحت شماره 449891 در سازمان مالکیت معنوی به ثبت رسیده است و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.